tirsdag 26. mai 2009

MONEY FOR NOTHING.

Egentlig skulle jeg vært godt i gang med dagens trening allerede. Jeg skulle ro og/eller sykle - avlaste slitne ben og jobbe med stonehenget - men her sitter jeg altså. Det nærmere sommeren jeg kommer det trøttere blir jeg. I vinter spratt jeg opp og gikk ikke glipp av en eneste mulighet. Nå har jeg kun energi til det aller nødvendigste - som å lese VG.

Det er kokain i leskedrikker, cyanid i vin, Brooke Shields gråter over tapte sjanser og gurimalal - har du sett - Åge Alexandersen strippedatter dopet på TV. Nå var det sikkert uinspirerende og kjedelig men litt skal strippemaria ha. Det er tross alt ikke nok i disse dager å være utroskapsynglet datter av en folkelig 'kjendis' - ikke hvis du vil på TV. Er du derimot bitter, dopet og naken - hver dag - da stiller saken seg anderledes - beste sendetid på damekanalen.

Såpass har hun skjønt. 15minutter. En snutt på TV, et bilde i avisen. Spitting Image. Hadde du hatt røde 80tallsbriller og krøller kunne du sunget Lys og Varme med playback og alle ville vi jublet over limbre Åge - working that pole - da kunne det vært penger å tjene.

Nå var jo dette innlegget egentlig bare en unnskyldning til å poste dette uskyldsrene bilde av Brooke men her trenger uansett grunnleggende spørsmål seg fram. Svart-hvit. Yin-Yang. Ingvar eller Ingalill. Hvilken sti ville du valgt igjennom skogen. Hvem er du? Brooke eller Maria ? Jomfruen på Yale eller Hasjmaria i en trøndersk kjeller?



Newsflash - tilbake på VG på jakt etter et bilde av strippeguri ser jeg nå at det tross alt foregår langt viktigere saker i verden enn dyd versus dop.

Invasjon av nonneblottere på Kreta. Dessverre var overskriften mye bedre enn selve storyen så hvis du virkelig VIL lese den må du lete selv. Ingen trille for Maria men Brooke ville nok blitt rystet.

Å å Å - Mel Gibson har blitt far til nr.8 og skulle han ha probs med å igjenreise karrieren ette alle fyllekulene og snodige utspill . for et realityshow det kunne blitt. - Gammelfar og de 8 ungene i skogen -. Noe for deg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar