søndag 6. juni 2010

GÅRSDAGENS TRENING (7km)

Gjennomsnittstid - 6,06 (9,8), temp 20+
Glemte pulsbeltet, men tror de første 4 er det nærmeste jeg noensinne har vært sone2


Gårsdagens Totalt 7,2km
Tok 2 dager treningsfri og koste meg med besøk og bursdagsfeiring. (takk til alle involverte). Ekstrabonusen skulle være kurert kne, klikkelyden er tilbake. Merket egentlig ingen forskjell på dagens tur, som vanlig er det ok når jeg løper og kun plagsomt når jeg går. Fordelen med det er at jeg får løpt, men ikke kurert problemet.



Vi var fulltallige på trening idag. 3K ble inne sammen med 8 - men 5k ble med ut (shock), vår første offisielle joggetur sammen. (nyere tid). Vi løp rolig de 3 første, jeg som en elefant, hun ubesværet, fjær over asfalt. Da hun begynte å bli sliten på den fjerde, løp jeg litt i ring, litt stopping for beskjeder og prat - før hun småjogget/gikk tilbake og jeg tok 3km ekstra. Det ble 5km på furyteen og 7km på meg.

Det var VARMT - null skygge - men da de 4 første gikk såpass rolig føltes det ikke like ille som tidligere i uka. Dvs - jeg hadde ikke greit hverken lengre eller raskere, men etterpåfølelsen var god.

Tja hva skal man si - men vi var altså 4, inkludert 2 som fremdeles vokser. Operasjon maratonfjær har hatt pause denne uka - det diskuteres fremdeles om den noensinne fikk begynt.

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen! :)

    Operasjon maratonfjær??

    SvarSlett
  2. Takk, takk (det er imorgen).

    Operasjon maratonfjær = lett som en fjær til Oslo halve :--
    - vekk med DUNK DUNK og kun små lette klunk i asfalten.

    SvarSlett
  3. Åja, he he, lykke til... Der er ikke jeg ennå i hvert fall!

    SvarSlett
  4. Hi! Hvor langt er halvmaratonet på egentlig? Er ikke det på hundre og ørten mil? Fatter ikke at du makter, men jeg heier på deg!! :)

    SvarSlett
  5. Halvmaraton er 21km + noen meter - og det er godt over 100&ørten - meter ihvertfall,
    - ingenting for en sykkelfanast som deg :-)

    SvarSlett